Vas zanima email marketing in bi radi z njim poskrbeli za povečanje prodaje v svojem podjetju? Zamisel je odlična, kajti prav marketing s pomočjo elektronske pošte je eden tistih sodobnih pristopov, ki imajo najboljše učinke. A da bi postali email marketing strokovnjak, morate obvladati kar nekaj stvari.
Kaj morate vedeti o pošiljatelju in naslovu vsebine?
Najprej morate poskrbeti, da bodo prejemniki vašo pošto dejansko prejeli in prebrali. To pomeni, da jo velja pošiljati z izbranim imenom pošiljatelja, ki priča o tem, od koga sporočilo dejansko prihaja. Naj ne bo kot pošiljatelj naveden elektronski naslov, ki je že na prvi pogled videti brezoseben in za katerega vsakdo pomisli, da nam želi nekaj prodati. Elektronski naslovi z »info« ali »noreply« so torej nekaj, čemur se velja izogniti.
Da bo vaš email marketing sprejet v splošni nabiralnik, ne pa v poštno mapo za neželeno ali promocijsko pošto, morate dobro izbirati tudi naslove sporočil. Uporaba besed popust in brezplačno v naslovu sporočila, lahko hitro vpliva na to, da začne vaša pošta romati tja, kjer je dejansko ne bo nihče prebiral. Naslovi naj pritegnejo in bodo zanimivi, a naj ne obljubljajo le prodaje – nihče noče sporočil, s katerimi bi nekdo rad le njihov denar, temveč raje bere vsebinska sporočila. In to se mora kazati tudi v naslovu. Če se glede naslova ne morete odločiti, pošljite isto vsebino z dvema ali tremi različnimi naslovi – tako boste hitro ugotovili, kakšen tip naslovov zagotavlja največji uspeh. Morda boste ugotovili, da pritegnete največ pozornosti, če v vrstici z naslovom sporočila uporabite vprašalno poved ali pa zapišete nekaj smešnega.
V naslovih ne uporabljajte velikih črk, saj bo to moteče in se bo prejemnikom zdelo, kot da kričite.
Kaj mora email marketing mojster vedeti o vsebini?
Najboljši email marketing je vsebinski (content) marketing. Res je potrebno predstaviti novosti in ponuditi kakšno nagradno igro ali kaj brezplačnega, a vsebina šteje veliko več. Prodajajte, a hkrati zabavajte in informirajte.
Nenazadnje so se ljudje na vašo listo prejemnikov prijavili zato, da bi izvedeli kaj zanimivega s področja, ki ga pokrivate, ne pa zgolj zato, da jih informirate o prodajni ponudbi – nihče namreč nima namena, da bo pri vas nekaj kupil kar vsak teden.
Kaj mora email marketing strokovnjak vedeti o pošiljanju?
Če želite imeti kot email marketing strokovnjak dobre rezultate, potem morate za pošiljanje sporočil izbrati orodje, ki vam poleg enostavnega pošiljanja pošte omogoča tudi izjemno dobro statistiko. Le tako boste vedeli, kdaj je vaš email marketing uspešen, kaj naslovnike še najbolj zanima in kaj velja v prihodnje spremeniti oziroma izboljšati.