Kljub temu, da pri nas izdelava spletnih trgovin cveti, lahko tiste, katerih poslovanje je zelo uspešno, razdelimo na tri glavne skupine. Med prvimi so tiste, ki veljajo za že uveljavljene spletne znamke in so na voljo že vrsto let. Med drugimi so tiste, ki predstavljajo spletno podporo velikim fizičnim prodajalnam, pogosto tudi z mednarodnim ozadjem. Med tretjimi pa so manjše spletne trgovinice, ki ponujajo trenutno zelo priljubljene izdelke, ki veljajo za nišne in nimajo veliko konkurence.
Kakšna izdelava spletnih trgovin se najbolj izplača?
Najslabše je, da se odločite za izdelavo spletne trgovine, ki ne more ponuditi ničesar novega. Obrnili smo se na podjetje izdelava spletnih trgovin Degriz, kjer so nam hitro postregli s povsem realnim primerom. Zadnji dve leti so pri nas zelo priljubljeni prehranski dodatki in zdrava prehrana, in pri njih so izdelali spletno prodajalno, ki danes velja za najbolj prepoznavno. Ne le, da je bila spletna trgovina te znamke izdelana v pravem trenutku, torej pred močno konkurenco, temveč je stran tudi izjemno inovativno oblikovana in funkcijsko kupcu prijazna. Bi lahko tako uspešno prodajalno postavili tudi danes? Vsekakor, a z veliko več truda. Ker je konkurenca izjemno močna, bi bilo potrebno ogromno vlagati v trženje, in vprašanje je, ali bi se to obrestovalo.

Če vas zanima, kakšna izdelava spletnih trgovin se izplača, torej razmislite o tem, kateri so trenutno tisti produkti, ki imajo potencial oziroma po katerih povpraševanje šele narašča. Poskrbite tudi, da se izdelava spletne trgovine prične pred konkurenco.
Iskanje nišnih proizvodov prinaša še eno prednost: nič ni hudega, če pričnete kot majhni. Izdelava spletnih trgovin, kjer takoj naletite na velike ponudnike oziroma velike trgovce, ne more biti uspešna na dolgi rok, zato se je bolje specializirati in se na trgu tudi predstavljati kot manjši, bolj butični prodajalec, ki pa ima posluh za potrebe kupcev. Pokažite se kot razumevajoči in z veliko znanja, pa bodo šli vaši izdelki za med tudi takrat, ko se pojavi konkurenca.