E-novice so lahko prvi učinkovit kontakt z obstoječo stranko, ki je v preteklosti že izrazila zanimanje za vašo storitev ali izdelek. Mogoče je nakup že opravila in se tudi v nadaljevanju zanima za vašo ponudbo. A to ni edini razlog, zakaj ne smete ignorirati tako pomembnega marketinškega kanala, kot so elektronske novice. Še en ključni razlog je vsekakor merljivost odziva. V tem primeru je mišljen odziv na sporočilo ter odziv, kako je to vplivalo na vaše poslovanje.
Ker se večina med vami dobro zaveda, kako pomembno je lahko pošiljanje e-novic, je dobro, da se soočite tudi z najpogostejšimi napakami, ki se lahko pri tej vrsti pošiljanja sporočil pripetijo.
1. Ciljanje na neprave prejemnike
Na žalost si nekateri pošiljatelji e-novic ne vzamejo zadosti časa, da bi temeljito preučili, katera ciljna skupina je zanje daleč najprimernejša. To se kaže tudi na rezultatih oziroma odzivih.
Če imate na primer spletno trgovino z oblačili ter obutvijo, boste morali bazo prejemnikov najprej razdeliti najmanj na ženske in moške, če boste seveda želeli prodati čim večje število izdelkov. Poslali boste torej dve e-poštni sporočili in obema skupinama sporočili to, kar jih najbolj zanima. Če imate na zalogi tudi podate o tem, kaj so že kupili oziroma kaj si najraje ogledujejo, pa greste s pošiljanjem e-novic lahko še bistveno dlje.
2. Izbira neprimernega časa za pošiljanje e-novic
Nekateri pošiljatelji svoja e-sporočila pošiljajo kar sredi noči ali ob sobotah. V tem primeru je velika verjetnost, da bodo sporočila hitro utonila med ostalimi.
Dobro je treba razmisliti, kdaj so vaše potencialne stranke daleč najbolj aktivne v povezavi z brskanjem po internetu oziroma v povezavi s preverjanjem elektronske pošte. Imejte v mislih, da večina ljudi med vikendom ne spremlja e-poštnega predala. Pregledovanja se lotijo v ponedeljkih, v času jutranje kave ali v službi.
3. Ne uporabljate orodij za avtomatiziranje
Če ne uporabljate orodij za avtomatiziranje e-sporočil, je velika verjetnost, da se kdaj ne boste dovolj temeljito poglobili v vsebino, ki jo želite poslati.
Elektronsko pošto je pametno pripraviti že vnaprej. Nastaviti morate datum ter uro pošiljanja. Na ta način se boste izognili precej slabi praksi sestavljanja in pošiljanja e-pošte v zadnjem momentu. Lahko se pripeti, da boste preveč utrujeni ali brezvoljni. Posledično se torej ne boste zmogli dovolj dobro poglobiti v samo vsebino, ki pa je pri pošiljanju e-novic ključnega pomena.
4. Pošiljanje premalo kakovostne vsebine
Nekateri svojim strankam oziroma potencialnim strankam pošiljajo e-novice zgolj zato, ker jih želijo opomniti na svojo prisotnost, na storitve in izdelke. To je bistveno premalo.
Svojim prejemnikom e-sporočil morate pošiljati povezave do kar se da zanimivih, kakovostnih in poučnih člankov na blogu. Obveščajte jih o posebnih akcijskih ponudbah, s katerimi lahko prihranijo kar nekaj denarja. Nujno jim postrezite tudi s koristnimi nasveti, na vsake toliko časa jim lahko kaj malenkostnega podarite, na primer uporaben elektronski vodič v PDF obliki.
5. Premalo časa za pripravo
Precej avtorjev s pripravo e-novic preveč hiti. Tudi to navadno pripelje do bistveno manjših odzivov. Pa tudi vsebina e-pošte v tem primeru navadno ni tisto, kar obljublja naslov.
Nikoli torej ne hitite s pripravo e-novic. Vzemite si dovolj časa. Sestavite kar se da privlačen naslov. Ta bo zagotovo pritegnil večino, da bo kliknila na prejeto e-sporočilo. Vsebina e-novic pa naj predstavlja točno to, kar obljublja naslov.